DIETA 1700 kcal – bezpłatnie

DIETA 1700 kcal – bezpłatnie

Przykładowy plan żywienia, jeden z wielu jaki układam moim pacjentom.

Tu dostajecie 3-dniowy plan dla zdrowej osoby o niskiej aktywności fizycznej, 1700 kcal, 92 g białka, 65 g tłuszczów, 168 g węglowodanów (16,5 wymienników węglowodanowych), 36 g błonnika.

Przy okazji możecie zobaczyć, że (obalamy mity):
🌶 nieprawdą jest, że trzeba jeść co 3 godziny
🌶 nieprawdą jest, że ostatni posiłek należy spożyć do 18.00 (chyba że idziesz spać o 21.00, to wtedy ok)
🌶 nieprawdą jest, że na diecie odchudzającej nie można jeść owoców
🌶 nieprawdą jest, że na diecie odchudzającej nie można jeść chleba, makaronu i ogólnie węglowodanów
🌶 nieprawdą jest, że na diecie odchudzającej nie można jeść wędliny i żółtego sera
🌶 nieprawdą jest, że na diecie trzeba stać codziennie 3 godziny przy garach, żeby przygotować wszystkie posiłki

 

 

chodź na fejsbuka, tu jest więcej